Cabaran di Era yang baru

As salam wbt 

Hi uall    🙂  bertemu kembali di dunia cyber ..apa khabar ya.. Selamat menyambut tahun 2017 di mana banyak cabaran akan di lalui pada tahun ini. 

Baru saya ada kesempatan di tahun ini untuk mengupdate blog saya…sorry ya masa amat mencemburui saya ..

Di sini saya amat tertarik dengan azam atau pun cita cita pada tahun 2017.. Setiap orang ada mempunyai impian masing masing. Saya seperti biasa memang ada menanam azam atau pun impian pada tahun 2017.  Tahun 2016 banyak telah mengajar saya erti kehidupan yang sebenar kerana ia merangkumi ekonomi yang agak merundum di negara kita. Oleh kerana masa amat berguna sekali pada saya , Alhamdulillah saya telah mencapai impian saya pada tahun yang lepas. Iaitu mahu memiliki sebuah kereta Honda.. 

Lagi satu saya telah menerbitkan ebook saya yang pertama iaitu Doa Doa yang Afdal . eBook saya yang akan datang saya akan keluarkan dalam bulan Feb 2017.. insya Allah. 

Walaupun saya baru di dalam bidang ini saya akan teruskan menulis ebook sampai bila bila.. Insya Allah.

k sebelum saya mengundur diri ada beberapa azam yang saya sedang lalui fasa satu semoga saya berjaya ke akhir hayat untuk menempuhnya ..Iaitu Homestay Impiana Apartment Nusajaya

Impian ini akan tercapai sekiranya uall dapat menikmati kehidupan di Homestay saya.. jangan lupa hubungi saya k ..cuticuti Malaysia  😉 

bye

 

15894232_10208372618892862_7197770155774077319_n

                                                  Homestay Impiana Apartment Nusajaya

 

e1

                                                         Ebook Doa Doa Yang Afdal 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *