Banyak kenangan tahun 2017..Welcome 2018 ;)

As salam wbt , Hi u all

Banyak sungguh kenangan di tahun 2017, ada yang manis pahit dan yang masam juga..lumrah kehidupan bukan..sweet sour & must be happy ending 2017.

I’m really glad & happy syukur Alhamdulillah Ya Allah anak saya mendapat 10 A’s di dalam result PT3 yang baru sahaja di umumkan 😀 ..beliau antara 8 pelajar di sekolah yang mendapat good result. Insya Allah saya akan meraikan kegembiraan ini bersama sama anak anak yatim di sebuah yayasan di JB serta membuat bacaan Yassin dan tahlil kepada Arwah Bonda dan Ayahanda tercinta serta kekanda saya Arwah Zaharah amin. 

 

3 of them get a straight 10A’s ..congrats u all

Di tahun 2017 juga saya telah dapat melaksanakan tanggungjawab saya terhadap anak tercinta saya untuk membuat doa selamat bersama sama anak yatim ini meraikan hari Khatam Al Quraan.. Alhamdulillah niat saya terkabul amin   😉 

Yayasan Anak Anak Yatim JB

Semoga anak saya tercinta ini menjadi anak yang berguna di dunia & akhirat insya Allah. Itu kesah kejayaan yang saya miliki di tahun 2017, mudah mudahan flying colors in my dreams & life.

Di dalam business saya pulak.. Alhamdulillah saya achieve my target ..Kain Batik Sarawak saya sapat saya jual untuk habiskan stok.. Hanya tudung, shawl ada saki bakinya. Begitu juga dengan business jualan kacip fatimah saya sentiasa ada orang order online. Sedikit sebanyak ia dapat menyumbang ekonomi keluarga saya Alhamdulillah, waluapun ia tidak mencecah jutaan ringgit hanya beberapa ribu aje but still ok ia dapat membantu.

Sebelum saya akhiri tulisan saya di sini jangan lupa ya baca blog saya serta order ..semoga u all sihat & ceria selalu amin… 🙂 

HAPPY NEW YEAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *